gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> tips & tricks >> Najczęstsze błędy początkujących graczy


poprzedni
system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 588
wątków: 61

Najczęstsze błędy początkujących graczy
30.05.2008 (Pt) 22.44 (5833 dni temu)
Może nie najlepszy dział forum, ale nie wiedziałam który wybrać. Nie chcę radzić, ale raczej zapytać, jakie błędy zaobserwowaliście?
wypowiedzi: 75
wątków: 3
29.03.2009 (Nd) 14.24 (5530 dni temu)
w grze na eksport młyn po nic, ale gromadzenie zboża, to bywa tak, że warto w niego nawet na początku już kasę zainwestować, bo dzięki wysokim zyskom pod koniec można się utrzymać. no ale znowu: wszystko zaqleży od konkretnej gry. no i od młyna
wypowiedzi: 504
wątków: 13

Dużo zależy
29.03.2009 (Nd) 19.56 (5530 dni temu)
od sytuacji w grze. Sporo tego co napisałeś Toczek może być dobrym posunięciem. Np. hekatomba uboju może mieć korzystny wpływ gdy grasz na zboże a cena mleka jest już drastycznie niska. Ale fakt, że trzeba wiedzieć co i kiedy. Nawet będąc hodowcą w SF ubój krówek może być genialnym posunięciem, jeśli cena zboża wzrosła, jest dużo dostępnej ziemi a przeciwnicy na siłę hodują krowy. Taki myk może pozwolić kontrolować cenę zboża i zapewnić zwycięstwo
wypowiedzi: 281
wątków: 18
Odnośnie sytuacji
30.03.2009 (Pn) 12.26 (5529 dni temu)
Napisałeś, bziku, że "trzeba wiedzieć co i kiedy". Święte słowa, właśnie tutaj widać główny błąd początkujących, a mianowicie zła (lub w ogóle jej brak) analiza sytuacji rynkowej. Abstrahując od S.F. (którego rynek jest bardziej niestabilny, niż goście pod koniec porządnego wesela), gdzie rzadko wychodzą nam nasze plany, to w normalnych miastach, z szerokim wachlarzem możliwości inwestycji nowi gracze nie planują i nie analizują sytuacji. Klikają tam, gdzie widzą większe cyferki, działają impulsywnie i chociażby z tego powodu ich masowe uboje i kredyty są bez sensu.
oceny:   
wypowiedzi: 228
wątków: 3
hmm
31.03.2009 (Wt) 00.10 (5529 dni temu)
jak dla mnie młyn za 1100 gdzie zysk jest z niego 300$ to zwraca się już po 2 turach, bo 75% z jego wartości wpisuje ci się do majątku... Ale ja kiepski z matematyki byłem
wypowiedzi: 715
wątków: 56
hmm?!?
31.03.2009 (Wt) 07.48 (5529 dni temu)
"W grze na eksport, czy gromadzenie pszenicy majątek przecież nie ma znaczenia."
"jak dla mnie młyn za 1100 gdzie zysk jest z niego 300$ to zwraca się już po 2 turach, bo 75% z jego wartości wpisuje ci się do majątku... Ale ja kiepski z matematyki byłem" - z matematyki przeszedles test, ale z wczucia sie w kontekst rozmowy nie bardzo

Na temat mlyna za 1100$ z zyskami 300$ na 5 tur przed koncem w grach na pszenice czy eksport nie ma ogolnej odpowiedzi , wypowiem sie jak zazwyczaj sprawa wyglada w grach na gromadzenie zboza (na eksport gram rzadko):
- nalezy pamietac, ze kupiona nieruchomosc mozna tez sprzedac (za 3/4 ceny) i w sytuacji gdy pod koniec gry nie ma juz tak dobrych innych inwestycji, a mlyn jest jeszcze niekupiony, moze to byc dobrym pomyslem (trzeba brac pod uwage, ze w sytuacji gdy na rynku ziemi popyt wielokrotnie przekracza podaz, trzeba tam duzo zainwestowac aby kupic jedna dzialke ziemi wiecej)
- trzeba pamietac o zdolnosci kredytowej i oprocentowaniu zaciagnietego kredytu - to sa jedne z najwazniejszych wskaznikow w tej grze
- kazda gra jest inna i kopiowanie wzorcow innych moze sie roznie konczyc
wypowiedzi: 4
wątków: 0

kowbojski blad
28.05.2009 (Cz) 23.23 (5470 dni temu)
w II etapie WW moj partner z druzyny i ja bylismy jedynymi ktorzy od razu zatrudnili kowboi(bylismy indianami). pozostali gracze(dodam-bez gwiazdek) nawet w drugim i trzecim przeliczeniu dalej nie zatrudniali. w ktoryms przeliczeniu z kolei po prostu zaatakowalem najpierw ranczerow pozbawiajac ich prawie wszystkich krow, potem konwoj zboza jednego z kolejarzy-zbankrutowal. Oj, jakie on mial potem do mnie pretensje Poczatkujacy-nie zalujcie kasy na kowbojow, jesli nie wy to kto inny ich zatrudni i pozamiatane. Doswiadczylem na wlasnej skorze pare razy
wypowiedzi: 4
wątków: 0

ps
28.05.2009 (Cz) 23.37 (5470 dni temu)
Hej sluchajcie, a moze te pretensje to slusznie:-/? Napiszcie co myslicie o grach z kowbojami, atakach itp.
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

29.05.2009 (Pt) 10.57 (5469 dni temu)
Kowboje są po to aby atakować innych. Więc trzeba ich najmować i grabić i palić dopóki jeszcze inni dychają i mają choć jedną działkę do spalenia. Ot co
wypowiedzi: 2
wątków: 0
Kowboje
28.04.2010 (Śr) 18.17 (5135 dni temu)
szkoda ze atak ma tylko 50% sily obrony i potrzeba ponad 2 razy wiecej ludzi do ataku niz do obrony
juz nie mowie o tym ze zabic obrone bez 10 krotnej przewagi jest ciezko

ta gra to typowe simowanie i liczenie gotowki. jakby ataki zadawaly wiecej strat i byly skuteczniejsze przy mniejszych przewagach opalcaloby sie farmic jak w trawianie, imperia i innych

tutaj po prostu musisz wyczuc kto i kiedy oslabi obrone na Twoim zakladanym kierunku ataku. inaczje nie da rady. ale pomysl z laczeniem sil w niektorych grach, zwlaszcza w WW jest niezly i przy dobrze zaplanowanej strategi indianie powinni wymiatac.



Forum >> tips & tricks >> Najczęstsze błędy początkujących graczy


poprzedni