autor |
treść |
  
wypowiedzi: 504
wątków: 13 |
Miasto kupuje owce?
30.11.2009 (Pn) 08.49 (5740 dni temu)
Pierwszy raz mi się takie coś zdarzyło: łączna podaż: -90 największy obrót: 90 redukcja zakupów: 0.05 redukcja sprzedaży: 1 łączny zakup: 89 sprzedaż mieszkańców: 89 sprzedaż pomniejszona po spędzie bydła: -1 ilość owiec po zakupie sprzedaży uboju miasteczka: 1 Innymi słowy w mieście nie było owiec ale był import. Kupujących było co najmniej 2, ale jeden z ogromną przewagą. Efekt jest taki, że jedna owca została sierotką i żaden z graczy jej nie kupił. Ku mojemu zdziwieniu kupiło(?) ją miasto. Czy owca nie powinna wrócić do miasta importującego? |
|
  
wypowiedzi: 1027
wątków: 83
|
30.11.2009 (Pn) 09.29 (5740 dni temu)
A gdzie tam jest napisane, że kupiło ją miasto? Która to tura? |
|
  
wypowiedzi: 504
wątków: 13
|
30.11.2009 (Pn) 11.23 (5740 dni temu)
Jest tura 9/14 Nie jest dosłownie napisane, ale skoro: - w mieście nie było owiec - import wynosił 90 - gracze kupili 89 - nikomu owiec nie zlicytowali - owce miasteczka po przeliczeniu: 2 szt. (jedna noworodek); to przecież skądś się ta owca musiała wziąć. Może nie kupili tylko dostali w prezencie [edit] **wydatki ludności*** zboże: $23251.12 wełna: $75043.048356 mięso: $0 zapas zboża: $0 razem: $98294.168356 Nigdzie nie ma mowy o zakupie owcy, więc to jednak prezent |
|
 
wypowiedzi: 229
wątków: 3
|
Taki system?
30.11.2009 (Pn) 11.35 (5740 dni temu)
A nie jest tak, że system traktuje owce/krowy wystawione na sprzedaż nie przez graczy jako własność mieszkańców, więc to co nie zostanie kupione "wraca" do mieszkańców? Też tak miałem parę razy. |
|
  
wypowiedzi: 430
wątków: 7
|
importer
30.11.2009 (Pn) 11.41 (5740 dni temu)
nie wiedział komu sprzedać owce więc dał ją pracownikom, a ci dogadali się że oddadzą owce za skrzynkę bimbru  gdzie tu mowa o $ skoro to przyjacielska wymiana |
|
  
wypowiedzi: 1027
wątków: 83
|
Ale kombinujecie :P
30.11.2009 (Pn) 12.30 (5740 dni temu)
Żadne tam takie kombinacje, owieczka się legalnie rozmnożyła i tyle Zapominacie, że w farmersach jest jeszcze parę miejsc po przecinku, które nie zawsze widać, a owieczki się mnożą szybko i sprawnie, więc takie cuś z niczego powstało. Krzychur, wystarczy jak zobaczysz sobie naszą grę 1869_Virginia City_14e - turę pierwszą i drugą |
|
 
wypowiedzi: 229
wątków: 3
|
Tam nie spojrzałęm:P
30.11.2009 (Pn) 12.50 (5740 dni temu)
końcowa ilość owiec miasteczka: 0 Czyli w przeliczeniu jest coś nie tak. |
|
  
wypowiedzi: 1027
wątków: 83
|
30.11.2009 (Pn) 13.04 (5740 dni temu)
No nie wiem czy jest coś nie tak, może po prostu dla rozrodu z zera do jednego nie widać tego?? Może np. stada ułamkowego nie pokazuje, czyli jak miasteczko ma powiedzmy 0,8 owcy, to to nie jest widoczne, ale się zaokrągla do 1? No to w sumie tak, można powiedzieć, że jest coś nie tak |
|
  
wypowiedzi: 504
wątków: 13
|
30.11.2009 (Pn) 13.28 (5740 dni temu)
Eh Adrian ty mi tu o pszczółkach, kwiatuszkach i bzykaniu... tfu rozrodzie owiec, a ja zadaję fundamentalne pytania egzystencjalne. Druga owca wzięła się z pierwszej i to jest jasne. A ja się pytam: skąd się wzięła pierwsza pra-owca matka wszystkich owiec? Co było pierwsze: jajo (0), czy owca? Oto jest pytanie! To ważne, bo teraz nie wiem czy ta pierwsza owca to nasza miejscowa, czy zagraniczna z importu. Mnie to pachnie jakimś ciemnym eksperymentem obcego kapitału na lokalnym rynku bydła. Może to nawet jakaś sklonowana owca jest, albo inne GMO? Kosmici? Z punktu widzenia konsumenta to są sprawy zasadnicze |
|
 
wypowiedzi: 85
wątków: 37
|
owce
30.11.2009 (Pn) 15.07 (5740 dni temu)
A co to za miasto ilu graczy dajcie linka do przeliczenia i będzie wszystko jasne. Tylko nie pisać że gra się nie skończyła to się nie da zobaczyć. pewnie było coś takiego przed zaokrągleniem: 81,333 --> 81 5,333 --> 5 3,333 --> 3 i stad te 89 a że miasto jest elastyczne to kupiło ta 1 owcę. miasto nawet jak nie ma owiec to i tak można doprowadzić do tego aby jednak coś sprzedało Tak działa algorytm i kropka. |
|
  
wypowiedzi: 504
wątków: 13
|
30.11.2009 (Pn) 15.39 (5740 dni temu)
|
|
 
wypowiedzi: 229
wątków: 3
|
30.11.2009 (Pn) 16.29 (5740 dni temu)
sprzedaż mieszkańców: 89 Wygląda na to, że to mieszkańcy sprzedawali, więc reszta wróciła do nich. |
|
wypowiedzi: 32
wątków: 2
|
30.11.2009 (Pn) 16.47 (5740 dni temu)
Widocznie import X zwierząt jest zaimplementowany w systemie jako: 1. Wzrost posiadanej ilości zwierząt mieszkańców o X. 2. Wzrost podaży mieszkańcow o X dla każdej z cen w jednym, najbliższym przeliczeniu. i na tym 'import' się kończy... Czyli niesprzedane zwierzęta będą w dalszym ciągu w posiadaniu mieszkańców. |
|
  
wypowiedzi: 1027
wątków: 83
|
30.11.2009 (Pn) 17.20 (5740 dni temu)
|
|
wypowiedzi: 32
wątków: 2
|
30.11.2009 (Pn) 17.23 (5740 dni temu)
|
|
 
wypowiedzi: 85
wątków: 37
|
OK
30.11.2009 (Pn) 17.33 (5740 dni temu)
No i wszystko OK. Była sprzedaż 90 owiec, redukcji sprzedaży nie było więc 90 owiec musiało się sprzedać. Jakbyś się czuł gdybyś to ty chciał sprzedać 90 owiec przy takim popycie też byś się dziwił że sprzedałeś tylko 89 a nie 90. Albo inaczej chciałeś sprzedać 2 owce popyt był 5 graczy po 100 na każdego przypada po 0,4 czyli 0, a Ty i tak sprzedasz te 2 owce bo kupi je miasteczko. Po prostu była redukcja zakupów a nie sprzedaży więc musiałeś sprzedać te 2 owce. |
|
  
wypowiedzi: 1027
wątków: 83
|
30.11.2009 (Pn) 18.10 (5740 dni temu)
A jak wytłumaczysz pojawienie się 1 owieczki w mojej grze zatem? |
|
 
wypowiedzi: 85
wątków: 37
|
wyprzedaż
30.11.2009 (Pn) 18.33 (5740 dni temu)
Oj adrianu tyle gwiazdek i takie pytanie, przecież to takie proste dragomir wyprzedaż 1 owiec: $39.6 Ale więcej już nie tłumacze  Czytać przeliczenia dokładnie tam wszystko jest z dokładnością co do centa |
|
  
wypowiedzi: 1027
wątków: 83
|
30.11.2009 (Pn) 18.41 (5740 dni temu)
Hehe, a po co czytać dokładnie jak można się Ciebie spytać |
|