autor |
treść |
 
wypowiedzi: 103
wątków: 4 |
Wcześniejsze przeliczenia a PD
30.10.2009 (Pt) 19.54 (5771 dni temu)
Muszę po pierwsze przyznać się do własnej ignorancji. Nigdy specjalnie nie interesowały mnie algorytmy naliczania PD czy PDD, bo zakładałam, że zależą od osiągniętych wyników. Tymczasem wczoraj dzięki Karlosowi dowiedziałam się, że wcześniejsze przeliczenie (zaznaczenie gotowości do przeliczenia) zmniejsza otrzymane punty doświadczenia (jeśli umiem czytać te algorytmy, a nie jestem tego pewna), to o 25%. (Jak ktoś nie wierzy niech sprawdzi w algorytmach: http://farmersi.pl/algorytmy.xls) Uważam, że to lekka przesada - co o tym sądzicie? Ponadto ciekawa jestem ile osób miało tego świadomość |
|
  
wypowiedzi: 1027
wątków: 83
|
30.10.2009 (Pt) 19.57 (5771 dni temu)
Uważam, że to pomyłka i naleciałość czasów które już minęły. Nie znajduję obecnie uzasadnienia dla takiego faktu w grach normalnych. Dla szybkich gier wydaje się to ok, ale dla normalnych nie. |
|
  
wypowiedzi: 176
wątków: 8
|
Co za róznica
30.10.2009 (Pt) 19.59 (5771 dni temu)
W szybkich ile przyspiesze 2 sek?? Ogolnie moim zdaniem to nie ma sensu i moze niektorych sklaniach do przedluzania rozgrywki. Moze taki jest zamysl szeryfa. Tak na marginesie to nigdy nie mialo sensu, juz to z pol roku temu pisalem to mnie wszyscy wysmiali w tym Adrianu |
|
  
wypowiedzi: 1027
wątków: 83
|
30.10.2009 (Pt) 20.01 (5771 dni temu)
Hę? Pokaż mi to |
|
 
wypowiedzi: 103
wątków: 4
|
Szybkie gry...
30.10.2009 (Pt) 20.11 (5771 dni temu)
W szybkich grach OK  ale zdaje się, że to też od liczby graczy zależy, ale najbardziej to mnie zadziwia to w drużynowych - bo we wszystkich grach PDD jest obniżone... |
|
  
wypowiedzi: 176
wątków: 8
|
Adrianu
30.10.2009 (Pt) 20.14 (5771 dni temu)
Sorki sprawdzilem, nie udzielono Ci wtedy glosu  . Tam byli krzychur, sin, szeryf, knot i kilku innych  , ale Bzik byl z Twojego obozu  i wtedy chyba tez knot |
|
  
wypowiedzi: 1027
wątków: 83
|
30.10.2009 (Pt) 20.24 (5771 dni temu)
Knot nigdy do nas nie należał, choć ma więzy krwi |
|
 
wypowiedzi: 229
wątków: 3
|
30.10.2009 (Pt) 20.58 (5771 dni temu)
Nie zmieniono tego, gdyż nie jest problemem umówienie się na szybką grę w ramach gry normalnej. Taki algorytm ma na celu niedopuszczenia do powstania "kominów PD" uzyskanych w szybkich grach. Więc w grach indywidualnych jest to w porządku, ale przyznam się, że o grach drużynowych wcześniej nie pomyślałem, bo tam taka procedura jest zbędna. |
|
  
wypowiedzi: 430
wątków: 7
|
co do drużynówek może szeryf wyciągnie dla nas informacje
30.10.2009 (Pt) 21.36 (5771 dni temu)
ile trwała najkrótsza rozgrywka?? (w % [100% tyle ile powinna trwać bez przyśpieszania]) ile średnio jest przyśpieszana jest gra drużynowa?? ile średnio jest przyśpieszana jest gra w Deadwood?? wiem że wymagam wiele, ale żeby podjąć decyzję należy mieć pełen obraz. PS: od tego jest profil gracza, żeby sprawdzić, a nie pomawiać kogoś o bycie niebieskim  . Mówię to wszem i wobec jestem czerwony!!!! i zawsze byłem (bycie zielonym jest mile widziane przy byciu czerwonym  ) |
|
 
wypowiedzi: 103
wątków: 4
|
Inne pytanie
30.10.2009 (Pt) 21.50 (5771 dni temu)
Nie wiem na czym ów komin PD miałby polegać... Przypuszczam, że większość osób przelicza tak jak im to się w czas wpasowuje. A inne pytanie jest takie: Ile osób ma świadomość, że wcześniejsze przeliczenie wpływa na zmniejszenie PD? W sumie jak dla mnie jest to niewielki problem, ale za bardzo sensu nie widzę by karać za szybsze przeliczenia PS. Co do umawiania się osób, to chyba jednak ktoś musi stracić, by inny zyskał... nie przypuszczam by problemem było szybsze przeliczanie |
|
  
wypowiedzi: 176
wątków: 8
|
Hm
30.10.2009 (Pt) 22.44 (5771 dni temu)
To ja w takim razie od dzis daje tylko gotowy do przeliczenia. Co za różnica ile gier rozegram przyśpieszając normalne gry?? Jak taka ikusiab lub neura rozegra w miesiacu 150 gier szybkich a ja 23 "przyśpieszone" gry normalne to faktycznie odrobie do seattlowcow i innych takich. Czepiacie sie "komina" pd przy przyspieszaniu, ale komina seattle i winnipeg sie nie czepiacie?? Toż to bzdura i absurd. Zastanówcie się co piszecie  . Ps Knot, fakt nie zobaczyłem profilu a przez pol roku czlowiek moze zapomniec  , ale jako zes czerwony, zielono czarni czerwonych nie lubia to nie przeprosze i skalp zabiore |
|
 
wypowiedzi: 2960
wątków: 471
|
PD a przyspieszenie
30.10.2009 (Pt) 22.58 (5771 dni temu)
korekta PD ze względu na przyspieszenie rozgrywki działa w ten sposób, że liczony jest faktyczny czas gry (np. 2h) i porównywany z czasem 'nominalnym' gry, gdyby przeliczenia były co 24h (np. 240h). i liczony jest współczynnik przyspieszenia (w tym przypadku przyspieszenie o 99,17%), a następnie zmiana PD jest obniżana o połowę przyspieszenia (w tym przykładzie 49,6%). nie ma znaczenia czy gra jest oznakowana jako szybka czy jako normalna. czyli w szybkich przyspieszenie jest bliskie 100%, a zmiany PD mniejsze o 50%, zaś w grach z przeliczeniami co 12h zmiana PD jest mniejsza o 25%. celem jest to, by gracze grający szybkie gry nie mieli zbyt uprzywilejowanej sytuacji w stosunku do graczy grający z przeliczeniami co 24h. w drużynówkach myślałem, ze nie ma tej korekty, ale rzeczywiście była. zdjąłem ją, bo rzeczywiście w drużynówkach nie jest potrzebna. co do przyspieszeń w miastach drużynowych - największe są w Chicago i Waszyngtonie (choć są to gry tak na prawdę indywidualne). w Deadwood rekordowe przyspieszenie do ok 7 dni. korekta ze względu na przyspieszenie nie obowiązuje w grach ligowych - bo tam PD liczone jest trochę inaczej. |
|
 
wypowiedzi: 2
wątków: 0
|
szybkość i PD
31.10.2009 (So) 22.00 (5770 dni temu)
To jest chory pomysł. |
|